טוען אירועים
אירוע כבר עבר.

מיני קורס של 3 מפגשים בהם נייצר אביזר ראש מרשים וייחודי, המשלב 3 טכניקות אותן נלמד וניישם בשיעור ובעבודה בבית: יצירה עם EVA foam (סול), עבודה עם ליבוד יבש (מחט) ועבודה עם מעגלים רכים וחיישנים ללא תכנות.

שיעור 1: נלמד לבנות קסדת ראש המבוססת על מידת הראש שלכם מ-EVA foam (‘סול' בעברית). זהו חומר נפלא וורסטילי בעל רכות וגמישות בעוביים ומידת צפיפות משתנים ומשמש ליצירת אובייקטים ותחפושות. בארץ הוא מוכר בעיקר בגרסת יריעות רכות בעובי 1.5 מ"מ. בסדנה זו נלמד על החומר ועל אפשרויות הגלומות בו וכיצד ניתן לייצר ממנו אובייקטים שונים – ע"י עבודה עם גזרות, שיטות התאמה לגוף, חיתוך, חימום והדבקה – עד ליצירת אובייקט מלא.

שיעור 2: כעת, כשהקסדה מוכנה, נוכל להתחיל לעצב ולאפיין אותה באמצעות דחיסת צמר גולמי בטכניקת ליבוד יבש, באמצעות מחט מיוחדת. נלמד על סוגי צמר, בנייה תל מימדית נפחית של אובייקטים, עבודה עם צבעים, שילוב חומרים נוספים ועוד. את השלב הזה תוכלו להמשיך בבית ולהגיע למפגש השלישי מוכנים ברמה הרצויה לכם.

שיעור 3: בשיעור זה נלמד את המיומנויות הכרוכות ביצירת מעגלים רכים באמצעות חוט תפירה מוליך ובד מוליך, מהי אלקטרוניקה המיועדת לתפירה ואיך להפוך אלקטרוניקה רגילה לתפירה ולשלב אותה במעגלים רכים. נלמד ליצור אינטראקציה בסיסית של מתגים ולעשות בהם שימוש המגיב לפעולות הגוף הגוף ולייצר אפקטים של אור, קול, רטט ותנועה.

פרטים נוספים

משך הסדנא: 3 שעות * 3 מפגשים
מספר משתתפים: 10 משתתפים
למי מתאים? לכולם
מה מקבלים? את כל החומרים הנחוצים לפרויקט, גישה לציוד אלקטרוני, גישה לסדנת כלים, ספריית חומרים עשירה.

זמנים

יום ה' 13.2 19:30-22:30
יום ה' 20.2 19:30-22:30
יום ה' 27.2 19:30-22:30

גלריה





Share This Story, Choose Your Platform!