בכל שבוע נשב סביב שולחן גדול בסטודיו, ליצירה של מלאכות יד מסורתיות אותן נשלב עם טכנולוגיות חדשניות. מנעד היכולות מתרחב משבוע לשבוע והתוצרים הייחודיים לא מפסיקים להפתיע. באווירה אינטימית, תוך כדי עשייה, נחוש את ההבדלים בין ייצור לבין צריכה ונתרגל עבודת מלאכה כשהידיים עובדות והראש נרגע.

למה בכלל צריך לחבר מלאכות-יד מסורתיות עם חדשנות טכנולוגית?

התכנים בסטודיו הם הכלאה בין העולם האנתרופוסופי לעולם המייקרים. תנועת המייק (MAKE או 'עַשְׂיָנוּת' בעברית) היא גישה של בעלי מלאכה מודרניים המייצרים דברים בעצמם. הם קהילה מגובשת המייחסת חשיבות רבה לחוכמת ההמונים ומשתמשת ברשת כמקור ידע ומידע. לרוב תשולב ביצירתם טכנולוגיה (מחשבים, רובוטיקה, אלקטרוניקה ושלל טכנולוגיות וחומרים רבים) והתוצאה אמנם חשובה, אך התהליך עצמו, הקשיים והפתרונות שנמצאו כדי לפתור את הבעיות שבדרך הם האתגר האמיתי.  עולם האנתרופוסופיה מציעה גישה שונה למלאכות יד ורואה בהן השפעה מרגיעה ואינטואיטיבית על הגוף, הן מווסתות את ריתמוס הנשימה והדם, את קצב הלב, מאפשרות לתת מודע לעבוד ולראש להרגע מהקצב המהיר של החיים היום.

אני רואה בשילוב שני העולמות הללו מקום של איזון, שילוב של הישן והעבר עם החדש והעתיד, חיבוק הטכנולוגיה, אך במידה מבוקרת. מצד אחד עבודת מלאכות עמלנית וסבלנית שיש בה חשיבות גדולה לפרטים ולאסתטיקה, מצד שני אפשרות לשלב כלים שמרחיבים את מנעד היכולות – כמו עיצוב ופיתוח תכנית סריגה באמצעות תוכנות לפני ביצוע, הדפסת כפתור מסוים במדפסת תלת מימד שמתאים בדיוק לתיק שיצרנו, הוספת אור וחיישנים באמצעות חוטים ובדי תפירה מוליכים ועוד שלל אפשרויות אינסופיות שנפתחות משילוב העולמות.

מה נלמד?

ניצור פרויקטים משתנים תוך הכרות עם חומרים וטכניקות, נחשוב מחדש על שימוש בחומרים מוכרים ונפתח גישה היברדית לשילוב בין חומרים ותחומים. נלמד מלאכות טקסטיל שונות כגון סריגה, ליבוד, רקמה, אריגה, הדפס, צביעת בדים, מחזור ושדרוג בגדים ובדים, עבודה עם פרוות ועוד. את היצירות שנכין נשלב עם חומרים שונים כמו נייר, צבע אקריליק מוליך חשמל, ספוג פולימרי, אבן, עץ. נעבוד עם חומרים מלוקטים מהטבע שנלמד לעבד בטכניקות כמו גילוף וקליעה, נשלב אובייקטים שהדפסנו במדפסת תלת מימד וחומרים שנחתוך במכונת חיתוך לייזר.

האם יש סילבוס? כן, יש תכנית שנתית, אבל היא פתוחה לשינויים שעולים תוך כדי תנועה. התוכן הוא רב, מגוון, מתאים לכולם (ברמת מורכבות תואמת גיל) וגם מציע גישה קיומית – לימוד מלאכות יצירה בצוותא, תוך עבודת כפיים, מאפשר חוויה של קרבה לעצמנו, רוגע ופשטות. דרך העשייה, נגלה הערכה מחודשת לחכמת הדורות, נקבל ידע רב לארגז הכלים של העתיד ועצמאות אמיתית ליצור, לשדרג, למחזר ולהביע את עצמנו.

החוגים מתקיימים בסטודיו ברחוב קהילת סלוניקי, תל אביב, שכונת נאות אפקה, קרוב לנתיבי תחבורה רבים ולא רחוק מתחנת רכבת האוניברסיטה.

מלאכות עם טוויסט

קורס מבוגרים שנתי מגיל 18

הקורס מספק כלים, חניכה וליווי ברכישת מיומנות עצמאית של יצירה וידע טכנולוגי. הוא מעוצב כחוויה הוליסטית מיוחדת, שתעניק לכם את החיבור הפנימי של פעם, עם הבנה של העולם החדש. פעם בשבוע עוזבים את הכל ומתפנים לשעתיים של חוויה רב חושית מעשירה ומספקת לידיים, לשכל וללב.

קורס מבוגרים שנתי מגיל 18

קבוצת ערב בימי א’ 19:30-22:00
קבוצת בוקר בימי ג’ 10:00-12:30
עלות: 420 ש"ח לחודש. מחיר זה כולל את כל החומרים והציוד הנדרשים

שוחחו איתנו בוואטסאפ
נשמע טוב, אני אשמח להרשם

מייקריות עם סטייל

חוגים לילדות ולנערות

חוג המייקרים שלנו מיועד לצעירים המתעניינים בשילוב יצירה עם חדשנות טכנולוגית. נלמד גישות טכנולוגיות כמו הדפסות תלת מימד, מציאות רבודה ועבודה עם אלקטרוניקה, אותן נשלב בעבודות-יד כמו נגרות, תפירה ופיסול, תוך עידוד היצירתיות, המיומנות הטכנית ופיתוח טעם וחוש אסטטי. אבל זה הרבה יותר מזה, נלמד את ארגז הכלים של העתיד, איך להתמצא בעולם החדש ולא פחות חשוב: נלמד איך לדבר על זה!

הקבוצות מחולקות לפי גילאים, ראו מערכת מטה

עלות: 360 ש"ח לקבוצת א-ג' | 380 ש"ח לקבוצות ד'-יב'
מחיר זה כולל את כל החומרים והציוד הנדרשים

שוחחו איתנו בוואטסאפ
נשמע טוב, אני אשמח להרשם

סדנאות מתחלפות

משתנה / רב גילאי

חוגים וסדנאות בסטודיו

אם לא מתאים להתחייב לתוכנית ארוכה ושנתית, אבל כן מתחשק לכם ללמוד אצלנו, ניתן להגיע לסדנאות חד פעמיות ולקורסים קצרים משתנים. ניתן לרכוש כרטיסיה ל-5 מפגשים במחיר מוזל לאורך השנה. מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואסאפ השקטה שלנו, שמכבדת את הפרטיות שלכם ולא מטרטרת, בה אנחנו מודיעים על פעילויות חדשות, אמנים אורחים ומדריכי יצירה חינמיים שאנחנו מפרסמים מפעם לפעם.

מיועד לצעירים ולמבוגרים
ימי שני, רביעי ושבת
ומועדים נוספים משתנים

לינק הצטרפות לקבוצה השקטה
נשמע טוב, אני אשמח להתכתב אתכם

מערכת שעות שבועית

מערכת שעות שבועית בסטודיו

"תודה לך על החוויה המפעימה שהיא ליצור איתך. גם כשגדולים וגם כשקטנים."

איילת

רציתי להגיד תודה על שנה מלאת יצירה, אומנות וקסם. דנה נהנתה מאוד מהליצור ומהאינטמיות הקבוצתית. החדר שלה מלא בתוצרים מדהימים שאי אפשר שלא להתפעל. תודה רבה!

מיכל

גאיה חזרה מלאת חוויות והתרגשות הביתה, מספרת במרץ על היצירות המרתקות, הבנות החדשות הנחמדות ומדריכה מדליקה תודה רבה

נעמי

החלטנו להרשם לקורס השנתי ביחד ובסיומה של השנה הראשונה אנחנו גאים לומר שזו הייתה ההשקעה הכי מספקת שהייתה לנו בשנה הזו

איילת וערן

שלחתי את נגה שחוזרת כל יום בהתלהבות, אבל אני בעצמי ממש מקנאה ורוצה גם! אני ממש נהנית לראות את התמונות איך הן מרוכזות בעשייה, לראות את התוצרים ולשמוע איך היא מדברת על מה שיצרה. זאת חוייה ממש שלמה ומעשירה . איזה יופי, שמחה גדולה!

נטע

וואו, תוצרים מהממים וייחודיים (!!), השראה ורוח יצירתית וסביבה חברתית מושלמת, הבת שלי היתה לפני כיתה ו׳ ושמחה מאוד להכיר בנות גדולות יותר ובנות חדשות בגיל שלה

ירון

באומנות כמו באהבה, אין גיל, המתנה הכי טובה שנתתי לעצמי השנה

חגית

מוזמנים לפנות אלינו:

בתיה: 054-6550-820   |   אבנר: 054-7823-684

  info@stitchnwire.com

הודעה בפייסבוק

 וואטסאפ

    תנאי הרשמה וביטולים

    תנאי פתיחת כל חוג מותנית במספר משתתפים מינימאלי. מספר המקומות בכל חוג מוגבל ומשתנה מחוג לחוג.
    יתכנו שינויים בימים ובשעות החוגים.
    התשלום לכל חוג יעשה מראש ב-9 תשלומים מראש שישולמו עם הרישום לחוג/קורס.
    כל משתתף זכאי לשיעור ניסיון אחד.
    ניתן להפסיק את ההשתתפות בחוג עד ל-20 בכל חודש באמצעות פנייה במייל בלבד.
    החזר כספי יינתן מהחודש שלאחר מתן ההודעה.
    היעדרות משיעור תושלם ככל האפשר ע״י מדריך מחליף ו/או תועבר למשתתפים במועד אחר. אין התחייבות להחזיר שיעורים ביום ובשעה הקבועים של החוג.
    אין החזר כספי עבור היעדרויות בודדות ושבועיות. עזיבת החוג תחייב את המשתתף בתשלום מלא עבור החודש אשר במהלכו עזב.
    ביטולים/ פרישה מחוגים יתאפשרו עד לשבוע ה-20. לא יוחזרו כספים לאחר מועד זה. הנרשם יחוייב בתשלום מלא עד לסוף שנת הפעילות מלבד מקרים אשר בהם יתבצע החזר גורף וכולל בשל הנחיות הקורונה.