פורים הוא החג האהוב עלינו בשנה (לא שחסרות לנו סיבות להתחפש מחוץ לחג). עבורנו, תחפושות וקוספליי זה הרבה מעבר ללשים על עצמנו משהו ולצאת איתו מהבית, זהו טקס ארוך ומשמעותי של התגלמות מחדש ליישות אחרת, התפרקות ובניה מחדש, דרך מסע ההכנה ועד ההתחפושת עצמה ותחושת הקטרזיס שאחרי. אז השנה החלטנו להתחיל לחגוג מוקדם ולצאת לכבוד החג בסדרת סדנאות שמשלבות מלאכות-יד וטכנולוגיות שאנחנו הכי אוהבים, שמבטאות את האהבה שלנו להתחפש והתשוקה שלנו ללמד ולשתף מהנסיון שצברנו. אנחנו משיקים מרתון יצירה בסטודיו שבביתנו בשיכון דן, ת"א, ומזמינים אתכם למסע יצירה. הסדנאות מחולקות לנושאים שונים, אך לכולן מאפיין משותף – שילוב כלים רבים, דרכי הבעה מגוונות, עושר חומרים, מיומנויות ובטחון ליצור ולבטא את רעיונותיכם באופן הייחודי לכם. אנו משלבים מגוון גישות וערכים: גישה אקולוגית של ליקוט חומרים מהטבע וחיבור לסביבה, גישה מתמטית טכנית של תכנון וביצוע וגישה אינדיבידואליסטית המזמינה אתכם לרכוש סט כלים אשר ישמשו אתכם אחר כך – בין אם זה יצירת תחפושת, הכנת מתנה ייחודית, הולדת רעיון חדש לאור העולם או סיפוק הסקרנות שלכם. המיומניות שתרכשו כאן ישמשו אתכם בתחומים רבים וימלאו אתכם ביטחון ליצור. שימו לב שלכל סדנא יש מספר מועדים שונים, לוח התאריכים המלא בדף אירועים. אם יש לכם שאלה, צרו איתנו קשר.

סדנת E-textile לקראת פורים

סדנת יצירה עם הידיים 'כמו פעם', אך בטוויסט עכשווי: סדנא המשלבת מלאכות יד, טקסטיל ואלקטרוניקה למתחילים, בה נכין אביזר לביש מאיר ונקבל ידע מעשי לשילוב לדים וחיישנים בסיסיים באביזרי אופנה או תחפושות.

משך הסדנא: 3 שעות | מספר משתתפים: 10
למי מתאים? לכולם | מחיר: 320 ש"ח

** שימו לב – ההרשמה ליום ג' 11.2 19:30-22:30 מלאה. נותר מקום ב-20.2, 21.2 וב-2.3.

מידע נוסף

סדנת פרוותיים אינטראקטיביים

דמיינו כפפות דב שרוטטות כשאתם נוגעים באנשים או אוזניי חתול שנראות כמעט אמיתיות ומשמיעות נהמה כשנוגעים בהן… בסדנא זו ניצור מפרווה אוזניים או כפפות מעוצבות וריאליסטיות של חיות אשר מגיבות באופן אינטראקטיבי ע"י רטט, אור, תנועה וקול.

משך הסדנא: 3 שעות | מספר משתתפים: 10
למי מתאים? לכולם | מחיר: 300 ש"ח

** שימו לב, הסדנא ביום ד' 12.2 מלאה, נותר מקום ב-24.2 וב-28.2

מידע נוסף

סדנת יצירה ב- EVA foam

בסדנה זו נלמד לבנות אובייקטים מ-EVA foam (‘סול' בעברית), חומר זה מאפשר בניית אובייקטים נפחיים ולבישים קלי משקל ומרשימים..תתנסו עם הידיים בכל הטכניקות והכלים הנדרשים כדי לייצר אובייקט נפחי לביש (שריון, קרניים, קסדה או פריט ייעודי עבור התחפושת שלכם), במידה שלכם, ובעיצוב הייחודי לכם.

משך הסדנא: 6 שעות | מספר משתתפים: 10
למי מתאים? לכולם | מחיר: 500 ש"ח

** שימו לב – ההרשמה במועד 13.2 מלאה, נותר מקום בתאריכים 3.3 ו-6.3

מידע נוסף

סדנת מסכות חכמות

בסדנה זו נכין מסכה/אובייקט לפנים בעל מראה ייחודי בעיצובים שונים כמו steampunk, ליבוד יבש או חומרים מן הטבע ונוסיף לו אפשרויות תגובה של אור, קול, רטט או תנועה באמצעות חיישנים.

משך הסדנא: 4 שעות | מספר משתתפים: 10
למי מתאים? לכולם | מחיר: 400 ש"ח

** שימו לב, הסדנא ביום ו' 14.2 מלאה, נותר מקום ב-17.2 וב-5.3

מידע נוסף

תחפושות חכמות מחומרים מהטבע

בסדנא זו ניצור באופן חופש מתוך חומרים טבעיים מספריית החומרים העשירה שלנו, בטכניקות שונות, מהם ניצור פרטי לבוש ותחפושות. נפיח חיים ביצרות באמצעות יצירת מעגלים אלקטרוניים רכים ונייצר אינטראקציה בסיסית של מתגים המגיבה לפעולות הגוף בהתאם לפריטים שתיצרו.

משך הסדנא: 5 שעות | מספר משתתפים: 10
למי מתאים? לכולם | מחיר: 450 ש"ח

מידע נוסף

קסדה מלובדת עם חיישנים – מיני קורס

מיני קורס של 3 מפגשים בהם נייצר אביזר ראש מרשים וייחודי, המשלב 3 טכניקות אותן נלמד וניישם בשיעור ובעבודה בבית: יצירה עם EVA foam (סול), עבודה עם ליבוד יבש (מחט) ועבודה עם מעגלים רכים וחיישנים ללא תכנות.

משך הסדנא: 3 שעות * 3 מפגשים | מס' משתתפים: 10
למי מתאים? לכולם | מחיר: 900 ש"ח

מידע נוסף

סטודיו פתוח – מרתון יצירה

אנו פותחים את הסטודיו לעבודה חופשית בתיאום מראש, למשך מספר שעות בסופי השבוע. האירוח כולל: שימוש במרחב, בכלי העבודה ובחומרים מתכלים, ייעוץ מקצועי של מעצבת טקסטיל ומייקר נוסף שיתארחו אצלנו. בנוסף, תינתן 25% הנחה על מוצרי החנות שבמלאי.

למי מתאים? לכולם | מחיר שעתי: 100 ש"ח

מידע נוסף