עבודות יד או טכנולוגיה? אפשר את שתיהן!

חופש גדול.
הילדים רובצים בבית.
כל היום סביב המסך.
אתם מרגישים שהם זקוקים לענין אמיתי, להתלהבות, לתשוקה, להתמכר למשהו אחר שהוא לא סרטוני יוטיוב או טיק טוק.
פעילות המשלבת עניין, טכנולוגיה, מוטוריקה עדינה, איכות, דמיון ובכלל – שיהיה ברמה גבוהה…


אנו מזמינים אתכם לפעילות קיץ בשבוע האחרון של אוגוסט המיועדת לבני ובנות נוער:

ליבוד צמר e-textile

פעילות בוקר (09:30 – 13:00) המשלבת עבודות ליבוד צמר בסגנונות שונים בשילוב טכנולוגיה לבישה עם מעגלים חשמליים רכים בסיסיים והדפסת תלת מימד ליצירת תיקים, קערות או מחממי ידיים.

נוער מגיל 10 המתעניין בשילוב מלאכות מסורתיות עם חדשנות טכנולוגית, הרוצים לרכוש מיומנויות תפירה ועבודה עם צמר, עם טכניקות חדשניות של טכנולוגיה לבישה.

ליבוד צמר e-textile

מפגש ראשון
נלבד צמר כבשים מרינו בשיטה מסורתית עתיקה באמצעות מים וסבון. נכין אחד מהפריטים: תיק, קערה או מחממי זרועות.

מפגש שני
נלמד לקשט את הפריט שיצרנו בליבוד צמר באמצעות מחט ליבוד. נלמד שיעור מבוא לחשמל ובניית מעגלים חשמליים רכים באמצעות אלקטרוניקה לבישה ונתפור אותם על הפריט שיצרנו באמצעות חוט תפירה מוליך.

פעילות בוקר
ימים א'-ב'-ג' 23-24-25.8.8.20
בין השעות 09:30 – 13:00

מפגש חד פעמי: 260 ₪
2 מפגשים: 220 ₪ למפגש
תשלום מראש בלבד
הנחת חבר מביא חבר: כל אחד מהחברים משלם למפגש חד פעמי 240 ₪ בלבד, או 200 ₪ ל-2 מפגשים.

סדנת Cosplay אינטראקטיבי

פעילות אחר הצהריים (16:30 – 20:00) המשלבת עבודות יד עם טכנולוגיה לבישה להכנת תלבושות מעולם ה"קוספליי", D&D (מבוכים ודרקונים), LARP (משחקי תפקידים חיים), אביזרים ותחפושות. הסדנאות מפתחות את כישורי עבודות היד ומשלבות תאורה וחיישנים המגיבים לפעולת הגוף.

נוער מגיל 12 ומעלה, חובבי תרבות ומשחקי התפקידים, אוהבים ליצור או רוצים לשפר את כישורי היצירה, לרכוש מיומנויות בסיסיות של מעגלים חשמליים, ולקבל ידע ועצמאות ליצירה בעתיד.

מפגש ראשון – הכנת חרבות
בניית חרב עשויה EVA (סול בעברית) ודבק גאפר הפופולרית בתרבות הקוספליי. זוהי חרב רכה ובטוחה המשמשת למשחקי תפקידים חיים, מאפשרת קרבות עוצמתיים ללא כאב או פגיעה וניתנת לעיצוב אישי.

מפגש שני – אובייקט לגוף
נלמד ליצור את השיטה ליצור שריון, מגני יד, מגני רגליים ועוד. בסדנה זו נלמד על החומר (סוגים שונים של EVA) ועל האפשרויות הגלומות בו וכיצד ניתן לייצר ממנו אובייקטים שונים – שיטות התאמה לגוף, חיתוך, חימום וצביעה, חריטה ובנייה תלת מימדית. נשלב תאורה וחיישנים המגיבים לפעולת הגוף. בחלק מהאובייקטים נוכל לשלב גם חימר פולימרי ותבניות סיליקון ליצירת אפקטים וקישוטים.

מפגש שלישי – אובייקט לראש
במפגש זה נלמד ליצור קסדת ראש קלה במראה מתכתי, אותה נלמד לעצב ולהוסיף לה אובייקטים כמו חד קרן/קרניים, נוצות, או כל צורה יצירתית אחרת באמצעות חימר פולימרי. בקסדה גם נשלב תאורה וחיישנים המגיבים לפעולת הראש.

פעילות אחה"צ
ימים א'-ב'-ג' 23-24-25.8.20
בין השעות 16:30 – 20:00

מפגש חד פעמי: 260 ₪
3 מפגשים: 220 ₪ למפגש
תשלום מראש בלבד
הנחת חבר מביא חבר: כל אחד מהחברים משלם למפגש חד פעמי 234 ₪ בלבד, או 200 ₪ ל-3 מפגשים ומעלה.

כל הפעילויות מיועדות לבנים ובנות גם יחד, מתבצעות במקום פתוח ומאוורר – הסטודיו הביתי שלנו, באווירה משפחתית, יצירתית ואינטימית – עד 8 משתתפים בסדנא.

מי אנחנו?

קוראים לנו בת-יה ואבנר, אנו שותפים לחיים, להורות וליצירה. יחד הקמנו את Stitch N Wire – סטודיו ביתי ליצירה ולימוד בו אנו משלבים עבודת מלאכות יד וחדשנות טכנולוגית עם תפיסת עולם של חניכה ודגש על תהליך ורכישת מיומנות עצמאית. אנו מתמחים במגוון גדול וייחודי של כלים, טכניקות וספריית חומרים עשירה ומגוונת.

בת-יה – אמנית מדיה, מעצבת ואשת חינוך. אחרי קריירה ארוכה כאמנית דיגיטלית, מרצה באקדמיה וראש המחלקה לניו מדיה במוסררה, החלטתי לשלב את 2 העולמות המשמעותיים בחיי: תחביביי מילדות – סריגה, ליבוד, תפירה ועבודה עם חומרים מגוונים יחד עם חדשנות טכנולוגית. משני העולמות אני מפתחת פעילויות רבות המשלבות יצירה בידיים כמו פעם, עם טוויסט עכשווי.

אבנר – מורה למתמטיקה בתיכון הכפר הירוק ובעל כיתת מתמטיקה פרטית, בעל ותק של 20 שנות הוראה. מוסיקאי וצלם חובב, גיימר, מאייר ויוצר קומיקסים בכלים דיגיטליים. אוהב למצוא הקשרים מתמטיים בעבודות אמנות ואוהב למצוא הקשרים אומנותיים ברעיונות מתמטיים. מפתח מערכי לימוד המנגישים את המושגים המתמטיים באופן לא פורמלי דרך חמשת החושים באמצעות יצירה ועבודה עם הידיים, חומרים וטכניקות שונות.

יחד ייסדנו עכשיו בקורונה את הפעילות הזו שנוחלת הצלחה ואנחנו מזמינים אתכם לשוחח איתנו ולהירשם לפעילות בשבוע האחרון של אוגוסט. כל הפעילויות מתקיימות בסטודיו שלנו בשכונת שיכון דן, צפון תל אביב.

מוזמנים לפנות אלינו ונחזור אליכם בהקדם:

בתיה: 054-6550-820   |   אבנר: 054-7823-684

  info@stitchnwire.com

הודעה בפייסבוק

 וואטסאפ